dinsdag 17 januari 2012
Krachtig aanbod
Reclame kan nog zo leuk zijn, uiteindelijk vraagt de consument: "What's in it for me?" Hoe krachtiger het aanbod, de propositie, des te beter. Hierbij drie mooie voorbeelden.
De poster van Hypodomus is ijzersterk. Zeer simpele layout, met alleen het aanbod en het logo. Bovenin staat nog hun allitererende slogan, Huis.Hypotheek.Hypodomus. maar die stoort niet echt. Jammer van de groene cirkel met aanbod promotiepakket. Overbodig. Als ik zo'n aanbod zie ga ik hun website bekijken en kom ik het pakket vanzelf wel tegen.
De poster van Vita heeft ook een heel heldere propositie. Mooie layout, sfeervolle illustratie en het product prominent afgebeeld. Prima. Ook de belofte van Amstel Bier is simpel en duidelijk. Niets aan toe te voegen.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten